Szkolenia dla firm

Szkolenia w Szczecinie w ostatnich latach zyskują coraz większą popularność, zwłaszcza szkolenia dla pracowników. Jeszcze kilkanaście lat temu należało to raczej do rzadkości.

Czy szkolenia dla firm są potrzebne, czy może stanowią tylko kolejną nie do końca uzasadnioną modę?

Odpowiedź na to pytanie nie jest trudna – Szkolenia dla firm to bardzo dobry pomysł, na którym zyskują obie strony

szkolenia szczecin

: zarówno pracownicy, jak i same firmy.

Szkolenia, czyli jakie i dla kogo?

Oczywiście mowa tu o dobrze przeprowadzonych szkoleniach, których tematyka związana jest z profilem działalności prowadzonym przez firmę. Szkolenie tylko dla samego szkolenia, nierozwijające kompetencji czy osobowości pracownika, spowoduje prawdopodobnie jedynie frustrację wśród kadry pracowniczej.

Jednym z autorskich projektów jest Jedziemy! AUTO_re_Aktywacja – Warsztaty dla posiadających prawo jazdy. Jest to kurs ułatwiający powrót do czynnej jazdy samochodem osobom które zdały egzamin na prawo jazdy, posiadają prawo jazdy, jednak nie korzystają z niego.

Szkolenia to motywacja i rozwój

Z kolei odpowiednio dobrane szkolenie sprawi, że pracownicy zyskają dodatkową motywację do pracy i rozwoju, gdyż będą czuli, że firma inwestuje w ich rozwój. Poza tym zmiana otoczenia, nawet jeśli będzie trwała tylko kilka godzin, będzie stanowiła ciekawe urozmaicenie, które pozwoli nabrać świeżości i zwiększy zapał do działania. Tego typu aktywności odgrywają również niebagatelną rolę, jeżeli chodzi o tzw. team building.

W pracy często nie ma czasu ani miejsca na nawiązanie bliższych kontaktów, przez co relacje są nieco oziębłe i cierpi na tym komunikacja. Lepsze relacje oraz zrozumienie pomiędzy pracownikami wpłyną pozytywnie na atmosferę pracy, a także zminimalizowane zostanie ryzyko kłótni wewnątrz zespołu.

Dodatkowo jeśli w szkoleniach bierze udział kierownictwo firmy, to poprawi się również komunikacja między szefostwem a pracownikami.

Szkolenia wartość dodana

Oczywistym plusem szkoleń dla firm jest zwiększenie kompetencji pracowników, którzy uzyskane umiejętności będą mogli w praktyce wykorzystać w pracy. Jest duża szansa, że poprawi to ich efektywność oraz osiągane rezultaty, czego głównym beneficjentem będzie firma.

Przykładowo pracownicy firmy zajmującej się sprzedażą mogą w praktyce wykorzystać umiejętności negocjacji bądź nawiązywania relacji z klientami.

Szefostwo firmy również powinno uczestniczyć w rozmaitych szkoleniach, dzięki czemu będą mogli trafniej implementować różne rozwiązania w odniesieniu do strategii firmy i rozwój przedsiębiorstwa będzie bardziej prężny.

Emilia Taraszkiewicz-Michalska
doradca, trener biznesu

www.emiliatrener.pl
tel. 665 921 675

Zaznacz odpowiednią opcję i wypełnij formularz.





Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu
przedstawienia oferty na zasadach oraz przez podmioty określone
w regulaminie .
Ta strona używa Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na
używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.