Umiejętnie prowadzone negocjacje przekładają się na wymierne pieniądze – zarówno te zarabiane, jak i te zaoszczędzane. Rynek biznesu jest wymagający dlatego promujemy negocjacje szkolenie w Szczecinie i okolicach, jako szansę na rozwój osobisty i wzrost przychodów w firmach.
Dlaczego warto wysłać pracownika na szkolenie z negocjacji w biznesie?
Sztuka negocjowania rządzi się swoimi prawami, które warto poznać w ramach profesjonalnego szkolenia. Dowiedz się, jakie korzyści daje taki kurs i co zyskuje na nim pracownik, a co jego firma.
Jak negocjacje szkolenie i zaangażowanie stają się kluczem do udanego biznesu
Szkolenie z negocjacji stanowi jedną z najbardziej efektywnych metod rozwiązywania konfliktów w różnych sferach życia: prywatnej, społecznej, a także – być może przede wszystkim – tej zawodowej. Żeby były one skuteczne, konieczne jest zaistnienie współzależności stron. W biznesie negocjuje się z tymi, których działanie może stanąć na drodze do realizacji celu, proponując w zamian inne, korzystniejsze dla obu stron rozwiązanie. Negocjacje pozwalają na skuteczne prowadzenie interesów, a także na zaspokajanie potrzeb i oczekiwań na polu biznesowym. Znając się na tym temacie możemy z powodzeniem eliminować zbędne nieporozumienia, a dzięki temu oszczędzać czas i realne pieniądze. Dobry negocjator jest pewny siebie, potrafi rozpoznać swojego przeciwnika, a po umiejętnie przeprowadzonej rozmowie zyskuje poczucie ogromnej satysfakcji.
Korzyści dla pracownika i dla firmy
- Udział w szkoleniu z zakresu negocjacji w biznesie sprawia, że pracownicy:
poznają mechanizmy rządzące procesami negocjacyjnymi i uczą się, jak je wykorzystywać, - nabywają nawyki przydatne w kontaktach biznesowych, np. potrafią wytwarzać optymalne środowisko dla negocjacji win-win,
- eliminują nerwy i stres wynikające z konfliktowości sprzecznych interesów,
- dowiadują się, w jakich sytuacjach i w jaki sposób wykorzystywać strategie negocjacyjne, kiedy dążyć do konsensusu i wypracowywać kompromis (także w życiu prywatnym),
- są kompleksowo przygotowani do prowadzenia skutecznych negocjacji nie tylko w firmie, ale i poza nią,
Uczysz pracownika tworzysz uczącą się firmę
Sama firma zyskuje wyjątkowo cenne zasoby zarówno pod kątem zewnętrznych, jak i wewnętrznych negocjacji. Z jednej strony odpowiednia przeszkolona kadra przyczynia się do zwiększenia wyników sprzedażowych, a z drugiej – ułatwia rozwiązywanie konfliktów, prowadzenie rozmów z podległymi zespołami oraz komunikację wymagających decyzji zarządu.
Emilia Taraszkiewicz-Michalska
doradca, trener biznesu
www.emiliatrener.pl
tel. 665 921 675